venres, 29 de maio de 2020

Guía para as probas de 1º

PROBAS DE 1º

L. Castellana

1.- Relacionar con flechas y completar las frases de debajo. Ya hicieron de este tipo. Que se fijen en los dibujos (árboles, flores, animales) para saber la forma verbal que le corresponde.
2.- Leer, marcar la que va con el dibujo y escribirla correctamente debajo. No puede haber faltas de ortografía, así que repasen bien.
3.- Repasar y completar esa oración con algo inventado.
4.- Fijarse en el dibujo, unir con flechas y escribir debajo. Ojo las mayúsculas, buena letra, seguir la pauta, sin faltas de ortografía que lo están copiando todo, punto final...
5.- Contestar las preguntas fijándose en el dibujo anterior. Que las lean y leédselas luego vosotr@s también. Mayúsculas para empezar...

Mate

1.- Completar las series. ¿Qué hay que hacer para pasar del primer nº al 2º? ¿Sumar, restar? ¿Y cuánto? Pues hay que sumar 10, pues sumamos 10 en todas. Que se fijen que el nº 10 es una decena y al sumar 10 sólo deben sumar en los números de las decenas... En el de debajo igual pero restando 2. Ojo con el cambio de decena.
2.- Colocar y sumar. Que empiecen siempre por las decenas. Sumar 1º dos números y luego el que queda.
3.- Leer, colocar los datos, colocar en la cuenta y resolver. Poner la solución debajo.
4.- Ver bien la tabla. El bolo tumbado son los bolos que tiraron Nicolás, Claudia y Eduardo y el que está de pie, son los que les quedaron de pie.
Contestar las preguntas entresacando los datos de la tabla.
5.- Contar y sumar. Lo pueden hacer simplemente haciendo la cuenta o contando en los cuadros decenas y unidades. Barra larga=decenas, cuadraditos=unidades. Como quieran.

L. Galega

1.- Relacionar cada verbo (acción, o que fan, lembrade) co debuxo.
2.- Completar as oracións coas palabras, das dúas que hai, coa que sexa un verbo. Que lean as oracións e xa só lles vai cadrar unha das palabras.
3.- Sinalar o texto que ten ben postas as maiúsculas e logo copialo debaixo con boa letra e seguindo a pauta.
4.- Trátase de facer unha nota coa información que da Xulia, esa nena. Non de copiar tal cual o que di. Precisa cartolina para plástica e ten que facerlle a nota a Breixo para que traia unha. Ao final, asinar co nome de quen a escribe (Xulia).

Ciencias da Natureza

1.- Relacionar con frechas cada animal coa súa característica.
2.- Escribir 1 ou 2 segundo corresponda.
3.- Escribir e colorear. Cada parte dun color.

Ciencias Sociais
1.- Completar a ficha coas palabras que nos dan.
2.- Para que se utiliza a auga? Marcar.
3.- Como son os ríos das chairas? Relacionar cunha frecha.

Son probas super chupadas, quitando algún exercicio solto. Por favor, axudádelles coas dúbidas pero que o fagan sós. Na clase, coloreamos todos os debuxos de todas as probas e se queren poden facelo. Non os obliguedes tampouco agás os que sexan de colorear como o de naturais. E sempre os fago estar 10 minutos para repasar todo (aínda que non o fan).
Ánimo e con calquera dúbida preguntádeme polo correo.
Cando as teñades, como a outra vez: ou as escaneades e mas mandades por correo ou lles sacades unha foto, o que vos sexa máis cómodo.
A por elas!!