Para conmemorar o Día do Libro entre todos fixemos un gran mural cos planetas e os protagonistas do libro “Os planetas” que estivemos a ler e escoitar.
Ademais tivemos a visita de José Antonio Abad, autor do libro que nos
dedicou e firmou a cada un de nós o noso exemplar.


